Forum Grupy USC Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

strzy┼╝enie z modelowaniem ok.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Grupy USC Strona G│ˇwna -> Info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
Fanatyk
Fanatyk



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:08, 11 Kwi 2014 Temat postu: strzy┼╝enie z modelowaniem ok.

dziennie internetu?!
[link widoczny dla zalogowanych]
SALON FRYZJERSKI ZATRUDNI FRYZJERK─ś BADZ FRYZJERA( NAJLEPIEJ 2 OSOBY ) OD ZARAZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to ja jeszcze dozuce wybierajcie brazowy makaron i ryz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wg mnie to jest te┼╝ fajny pomys┼é na wakacje, on tak 2tyg si─Ö trzyma to akurat na urop ┼╝eby nie my┼Ťle─ç jeszcze na wyje┼║dzie o malowaniu paznokci [link widoczny dla zalogowanych] Zgadzam si─Ö z ostatanim wpisem, aeroby spalaj─ů t┼éuszcz i do tego do┼é─ůczy─ç mo┼╝na brzuszki i np hula-hop a to ju┼╝ na pewno przyniesie oczekiwany efekt
niektorzy zbyt powierzchownie podchodza do tematu i innym czytajacym to szkodza M─ů┼╝ zawi├│z┼é mnie we wtorek, odebra┼é w sobot─Ö. Postanowi┼éam sobie do tej magicznej 40-tki z sob─ů poradzi─ç. a jak sie nazywaja te odzywki..??i ile kosztuja?? Ale tego sw─Ödzenia mam ju┼╝ powy┼╝ej dziurek w nosie, jednak┼╝e wola┼éam nie przerywa─ç kuracji, ze wzgl─Ödu na informacj─Ö zawart─ů na ulotce, kt├│ra m├│wi, i┼╝ je┼Ťli si─Ö przerwie, sytuacja mo┼╝e ulec pogorszeniu. [link widoczny dla zalogowanych]
Do pierwszych irygacji u┼╝ywamy 2 litr├│w przegotowanej i wystudzonej do temperatury cia┼éa, wody zakwaszonej 2 ┼éy┼╝kami soku z cytryny lub octu jab┼ékowego. ja jestem pierwszy dzien za mna drugi przede mna moja ciocia miala operacje zmniejszajaca za darmo, poniewaz skrzywiala kregoslup. Jak sobie radzicie na glodowce? co w moim przypadku jest bardzo dziwne ┼Ťpie po 10-12 godzin a i tak *dj. Te┼╝ chc─Ö zrobi─ç operacj─Ö i tez myslalam o linea corporis.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazlam w artykule ze mozna gruntownie oczyscic organizm na monodiecie :
[link widoczny dla zalogowanych]
sama nie wiem...
peelingi glycolowe HPP do 70%,, Mandel Plus, Yellow peel, pirogronowy itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam wasze posty od poczatku pamietam selena i halo ktora zmienila nik z misi co tam u was ja jestem zalamana nie pisalam wczesniej z wami strama sie o dziecko 2 mies wczesniej niby porzez rok wpsolzylam bez zabep ale moze nie trafiam na dni plodne tak bardzo chcialabym miec dziecko

Dzi─Ökuj─Ö za strone ale poszuka┼éam troch─Ö tych klub├│w i najbardziej spodoba┼é mi si─Ö Binetics, jest kto┼Ť ch─Ötny, kto chce si─Ö zapisa─ç ze mn─ů?
[link widoczny dla zalogowanych]
\wszyscy wko┼éo zachwalaj─ů go\ bo im nie robi krzywdy, wiec go chwala, ubiera maske, wiec w srodowisku wyglada tak a nie inaczej. do - elpida - mowisz ze w miejscu naci─ůgniecia pojawia sie tkanka ┼é─ůczna?
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem ciekawa czy ktos dopisze cos wiecej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jednak sie na ten temat nie wypowiem, bo nie mam porownania z poludniem, poza tym nie pracuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem Basia mam 25 lat i jestem z Rybnika bardzo ch─Ötnie zaprzyja┼║ni─Ö si─Ö z weso┼é─ů, szczer─ů osob─ů, kt├│ra ma czasami potrzeb─Ö wyj┼Ťcia z domu, poznania nowych ludzi, wyszumienia si─Ö, po┼Ťmiania, normalnego pogadania o pierdo┼éach i powa┼╝nie o ┼╝yciu, je┼Ťli masz ochot─Ö pogada─ç lub gdzie┼Ť wyj┼Ť─ç to czekam na op. [link widoczny dla zalogowanych] ┼Üwiadk├│w nie musi by─ç 4 mo┼╝e by─ç 3, u mnie tak by┼éo
mam pytanie: pokojow─ů tego co wlewam... Ja zdecydowalam sie na laser diodowy, rzekomo najskuteczniejszy... A powazaniem - ANNA 6 Nie ma recepty i trzeba uczy─ç si─Ö na bl─Ödach, wa┼╝ne aby ich nie powiela─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Lilith odezwij si─Ö !!!!!!!!!! A ja mam z nia jazdy- z dnia na dzien 2 kg wiecej. ale bardzo cz─Östo przewa┼╝aj─ů imiona Franek Ja┼Ť Sta┼Ť Zosia Marysia Helenka Lece tam 12 lipca.. Ja jestem zainteresowana Je┼Ťli mo┼╝esz przeslij kontakt na m├│j mail [link widoczny dla zalogowanych] Wytwarza niekorzystne ┼Ťrodowisko dla rozmaitych zarazk├│w chorobotw├│rczych, np. Moje Drogie Kochane Panie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z salonu FABRYKA URODY na Świętokrzyskiej 31/33a
Jakis czas temu poznalam turka przez internet, w te wakacje chcemy sie spotkac - mam przyjechac na wesele jego siostry, on chce mnie predstawic rodzinie.
Witaj Ullu┼Ť 2 godzinki, co to jest ....no , a teraz si─Ö zaczn─ů kol─Ödy (i kolejne zauroczone ULLe i inne Ale zaj─Öci s─ů potwornie, jak ju┼╝ wy┼╝ej opisalam we wtorek zamiani┼éam dos┼éownie kilka zda┼ä , bo z Mszy lecia┼é na nauki przedmal┼╝e┼äskie itd...

ale...
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym ma komorke i zna komorki tych biednych lasek, nie wiem czy ta dziewczyna ma jakies inne wysjcie niz rozwod. Hejka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja chodz─Ö do salonu na Muszy┼äsk─ů 31 ( sadyba/ wilan├│w ) w obecnym czasie zabiegi mikro i kwasy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pani Basia Marczak idealnie dobiera fryzurę, podaje własne propozycje, ale ich nie narzuca klientce. [link widoczny dla zalogowanych] - ale tak żebym nie zostawiła w salonie całej wypłaty!!
Ja odliczam dni do wtorku, zdejmujemy aparat za 5 dni Ile dochodzilyscie do siebie.. po imprezie bylo fajnie a widze wszystkie zajete pozdrawiam.....wysle zaraz fotki kacika Mój główny cel to poprawienie kondycji skóry. Nie wiem moze ja cos zle robie? [link widoczny dla zalogowanych]
nie bronie wyst─Öpku frytki..ale to juz przegi─Öcie , ile mozna karac za t─ů sam─ů wine? hej, mam pytanie, mam kolczyka 4 dzien i leci mi ropa.. Ja tez nienawidze pajakow... Pozdrawiam obecne i przysz┼ée mamu┼Ťki czytaj─ůce forum. Go┼Ť─ç, a jak ma na imie???Mo┼╝e to ten sam, co ja go znam.... to raczej faceci by pozdychali - niestety w wielu wsp├│┼éczesnych rodzinach, faceci nawet kanapki nie potrafi─ů sobie zrobi─ç!!! Soki (marchwiowy,winogronowy,jablkowy) w pierwszym dniu pije sie pol na pol z woda,w drugim-nierozcienczone
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jednak najlepiej mozna nauczyc sie plywac na desce indywidualnie z instruktorem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeba umie─ç z tym ┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
To nie sa moi pracownicy ja tylko posrednicze bo mam duzo znajomych wsrod Irlandczykow(jestem juz tu 2 lata) Wcale nie tak latwo znalezc teraz prace nawet na budowie coraz wiecej jeste Polakow aa teraz w wakacje to bedzie zatrzesienie zwlaszcza studentow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WIEC moje terminy oczekiwania wygladaja nieco inaczj niz u HANI...
[link widoczny dla zalogowanych]
duzo nas tableciar.

Jutro napisze cos więcej, bo padam, po całym dniu podrózy. [link widoczny dla zalogowanych] ten zestaw jest tez do przedluzenia?
Atkins do jej guru i tworca bedacy na niej conajmniej 30 lat, od czasu napisania swej pierwszej ksiazki, chyba ze sam w nia nie wierzyl i jadal normalnie. 4-5 dni, a potem przej┼Ť─ç na mniej restrykcyjn─ů diet─Ö. NIE DLUBAC jezykiem w dziurze po zebie (jesli nie bylo szycia) bo tam ma sie robic skrzep. mia┼éo by─ç ┼Ťci─Öcie i rozja┼Ťnienie...i by┼éo Czy wysz┼éo dobrze: 466, bo tutaj wi─Öcej pisa─ç nie chc─Ö, pozdrawiam, A. [link widoczny dla zalogowanych]
Kwa┼Ťniewska 56kg 5. witam! albo ksawiery i fabianny albo zosie i sta┼Ťki Domi 15, dorad┼║cie mi prosz─Ö Gdy czeka┼éam na poczekalni do zdj─Öcia szw├│w rozmawia┼éam z kobiet─ů kt├│ra robi┼éa u niego lifting piersi i te┼╝ by┼éa zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosowałam różne odżywki i szampony.
[link widoczny dla zalogowanych]
po za tym za grosz godnosci nie masz w sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wakacyjny wypad, przygoda, sprawdzenie siebie przez tydzie┼ä, dwa czy miesi─ůc - ok, rozumiem, sama tak cz─Östo sp─Ödza┼éam wolny czas.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Grupy USC Strona G│ˇwna -> Info Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin